هزینه سرویس مدرسه
اولین مشکلی که ممکن است دریافت خدمات از شرکتها برای شما به وجود بیاورد، هزینههای بالاست! مطمئنا هزینه استفاده از سرویس مدارس نسبت به تاکسی دربست مناسب است اما همانطور که گفتیم، معیار سنجش ما، خدمات مجموعه "خودرو اقتصادی من" است. پس میتوانیم به عنوان اولین مشکل یا عیب، به قیمتهای نامناسب اشاره کنیم
اطلاع از مسیر
مورد و مشکل دوم، ناتوانی در رصد مسافران است. احتمالا از زمان سوار شدن فرزندتان در تاکسی تا زمان بازگشت او به درب منزل نمیتوانید از جزئیات عبور و مرورش با خبر شوید. ممکن است در میانه راه خودرو راننده خراب شود، یکی از مسافرهای دیگرِ سرویس با تأخیر سوار شود یا... و متأسفانه شما نمیتوانید در جریان هیچ کدام این مشکلات باشید.
اطمینان به راننده
البته اگر بگوییم که رانندگان مجموعههای ارائه دهنده سرویس مدارس غیر قابل اعتماداند، در حق آنها کم لطفی کردهایم. اما در هر حال شما حق دارید راننده سرویس مدرسه فرزندتان را بشناسید و ممکن است برخی از شرکتها از دادن اطلاعات کامل راننده به شما خودداری کنند.
زمان
اگر قبلا هم تجربه استفاده از سرویس مدرسه برای فرزندتان را داشته باشید، میدانید که تأخیر یک ویژگی جدا نشدنی رانندگان سرویس مدارس است. البته اغلب این تأخیرها به دلیل بی برنامگی دیگر مسافران سرویس است اما در هر حال این دیر کردنها میتواند باعث ناراحتی شما شود.
اینکه سرویس مدرسه گزینه مناسبی برای عبور و مرور فرزند شما هست یا نه، انتخاب خودتان است. اما در ادامه قصد داریم در مورد استفاده از خدمات و سرویس های مدارس سامانه هوشمند "خودرو اقتصادی من" توضیحات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم:
سرویس های مدارس MEC چطور کار میکنند؟ مزایای آنها چیست؟
سامانه MEC از دو اپلیکیشن موبایل، یکی برای راننده و یکی والدین، جهت اتصال آنها به یکدیگر استفاده میکند. شما از طریق این اپلیکیشن میتوانید با انتخاب راننده مورد نظر، خیالتان را از عبور و مرور فرزندتان تا پایان سال تحصیلی یا دوره کلاس آموزشی خود، راحت کنید.
البته این همه ماجرا نیست و مزایای بسیار بیشتری در انتظار افرادی است که از این سامانه هوشمند استفاده میکنند اما قبل از اینکه در مورد مزایای این سرویس صحبت کنیم، باید این موضوع را یادآوری کنیم که:
مجموعه ما، به تازگی استارتاپ بزرگ خود برای کمک به والدین دانش آموزان و دانشجویان را راهاندازی کرده است. ویژگیهایی که در ادامه برای شما توضیح میدهیم، مزیتهایی هستند که در ابتدای فعالیت اقدام به پیاده سازی آنها کردهایم و مطمئنا در آیندهای نزدیک، نسبت به بازخوردی که از مخاطبان و نیازشان میگیریم، تعداد و کیفیت آنها را افزایش میدهیم.